<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5827499756923118317\x26blogName\x3dZile+Fericite\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zilefericite.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zilefericite.blogspot.com/\x26vt\x3d-8601801031219138377', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Milestone

Acum un an trimiteam, convins ca nu am nici o sansa, studiul meu de caz pentru runda a doua din ImagineCup – sectiunea IT Chalenge. Am muncit aproximativ o saptamana la proiectul respectiv adaugand aici si ultima zi cand am lucrat 24 ore continuu. Minunea s-a intamplat insa si m-am calificat in finala alaturi de alti 5 concurenti (un roman, doi francezi, un polonez si un chinez). Timp de o luna zi si noapte (ca un boxer pentru centura) am citit, lucrat si configurat pana cand am ajuns sa pot construi o retea functionabila cu majoritatea serviicilor in 24 de ore. Finala s-a tinut in Seul, Korea de Sud si a tinut o saptamana, o saptamana de vis. In cele din urma am reusit un nesperat loc III si $3000. (firul competitiei il gasiti aici http://itboard.ro/blogs/valys_blog/archive/2007/08/06/ziua-a-treia-ziua-competi-iei.aspx ) Anul acesta am incercat din nou iar dupa multa munca si nopti in care ajunsesem sa vizez pahare in configuratii de clustere, pe 2 Mai am trimis studiul de caz. Un proiect cu mult mai bun decat cel de anul trecut dar ... probabil as sunt toate. Raspunsurile se dau pe 23 Mai. Oare imi va mai zambi inca odata zeita Fortuna !? o sa vedem atunci. Anul acesta finala se tine la Paris.
Pana atunci, am din nou timp liber si o sa-l investesc cat pot de mult in fotografie. In ultima vreme am neglizat aprope total studiul in acest domeniu si am de gand sa repar acest lucru. Fotografia este si devine foarte importanta pentru mine. Probabil va ramane singurul lucru pe care il am de la ea.

Poti lasa un comentariu sau salva acest post pe del.icio.us folosind link-urile de mai jos.
Comentariu | Salveaza | Go to end