<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5827499756923118317\x26blogName\x3dZile+Fericite\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zilefericite.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zilefericite.blogspot.com/\x26vt\x3d-8601801031219138377', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Eu sunt Cosmin!

Sa ma prezit, ca asa este frumos nu?!



Eu sunt Cosmin ... un tip ... ciudat. Inchis in cochilia, tipului vorbitor, sociabil care discuta cu toti, face glume stupide, barbatesti cica .., vorbeste mult dar nu zice nimic. Cum lucrurile nu sunt suficiente in incercarea lui de a fi mai mascul printre masculi, intotdeauna in grup ... va fi zmeu, nesincer, ipocrit, as zice .. se crede centrul universului.

Intotdeauna cu pretentii la altii sa-l descopere ... sarind cu argumente false .. de genul cine doreste sa ma cunoasca .. trebui sa caute cu adevarat ... ignorand de fapt falsitatea in care s-a izolat, si asteptand de la altii ceea ce el ar trebui sa ofere .. sinceritate.

Ii place bineinteles sa se laude .. sa se asculte .. .sa vorbeasca despre succesele lui, desigur trecand sub usa .. momentele de idiotenie, impusivitate, incapatare ..si prostie. Incearca in spiritul ... idiot, masculin sa transforme orice tampenie intr-o poveste amuzanta.

E victima perfecta ... care in ipocrizia lui arunca un .. ce norocos sunt si toarna .. cutare a facut .. cutare mi-a luat .. etc .. etc.



Ma uit cum zilele trec .. si imi dau seama, cat de departe sunt de cine vreau sa fiu ... cum de fiecare data ... imi zic ca schimb ceva si mare lucru nu reusesc, cum cad prada slabiciunilor mele, impusivitatii, ignorantei.

Majoritatea prietenilor nu stiu de blogul asta, probabil nu am avut curaj sa le spun cum sunt, cine sunt si de ce.

Mai am un pas si ... poate o sa ajung din nou in finala. Poate daca castig o sa ma regasesc, sa ma adun pe tot si sa ma am din nou intreg. Am nevoie de acesta gura de oxigen!

Poti lasa un comentariu sau salva acest post pe del.icio.us folosind link-urile de mai jos.
Comentariu | Salveaza | Go to end