<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5827499756923118317\x26blogName\x3dZile+Fericite\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zilefericite.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zilefericite.blogspot.com/\x26vt\x3d-8601801031219138377', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Alergand dupa mori de vant

A mai trecut un an ... si ultimul meu Imagine Cup. Am stat cu Ionut pana la 3 sa-l ajut sa termine si el .. si cu 3 minute intainte de expirarea timpului a reusit si el sa puna proiectul pe site, dupa multe emotii si strans din toate orificiile corpului :) Ar fi fost mare pacat ca dupa ce a muncit atat de mult nici macar sa nu intre in batalia pentru Egipt. Cat despre mine, mi-am facut datoria, am muncit, am dat cam tot ce am avut din mine. De acum vom vedea ... daca norocul ne va surade din nou ... cum a facut-o cam mereu in ultimii ani, cu un zambet dulce si izbavitor. Imagine Cup a fost si e posibil sa ramana cea mai mare realizare a vietii mele .. asa ca.. imi doresc enorm sa mai am o ultima sansa de a face ceva extraordinar, de a-mi demostra ca pot depasi zidul din fata mea, ridicat mai inalt ca niciodata. Sanse ar fi ... acum vom vedea daca se vor concretiza. Voi afla pe 30 mai . De ar fi toate lucrurile din viata atat de simple .. directe .. si bazate pe o formula clara ce linistitor ar fi. Pana pe 30 mai .. o sa mai alerg dupa iluzii, vise si sperante . Revin cu detalii si concluzii atunci.

Noapte buna Cosmin, Ionut, Cristina, Valy si toti cei care inca mai visati!

Poti lasa un comentariu sau salva acest post pe del.icio.us folosind link-urile de mai jos.
Comentariu | Salveaza | Go to end